top of page


WAT ER GAAT VERANDEREN OP SOCIAL MEDIA IN 2026 (EN WAT DAT BETEKENT VOOR JOUW MERK)
Social media stond nooit stil, maar in 2026 gaat het harder dan ooit. De tijd van ‘een beetje posten’ is echt voorbij. Algoritmes worden slimmer, gebruikers kritischer en de platforms nóg sneller. Wat werkt er straks wel? Waar liggen de kansen? En wat kun je als ondernemer of bedrijf maar beter achter je laten? AI-content wordt de norm, maar menselijke verhalen winnen Je hebt het misschien al gemerkt: AI-gegenereerde content overspoelt de tijdlijnen. Van stockachtige Reels to
30 nov3 minuten om te lezen


WAAROM FACEBOOK IN 2025 NOG STEEDS EFFECTIEF IS VOOR BEDRIJVEN
“Facebook? Daar doe je toch niks meer mee.” Die opmerking hoor ik regelmatig als ik met bedrijven in gesprek ben over hun social media. En ik snap het. Want in vergelijking met TikTok of Instagram voelt Facebook voor velen als een vergeten platform. De meeste jongeren zijn er vertrokken, er wordt minder gepost, en je hoort er weinig spannende succesverhalen over. Toch is het een misvatting dat Facebook “dood” is. Sterker nog: het is één van de platforms waar wij nu nog
29 okt2 minuten om te lezen


VAN LIKES NAAR LEADS: ZO PAK JE HET AAN
Je post regelmatig. Je krijgt reacties, likes, af en toe hoor je: “Leuke post!” Maar… het levert weinig op. Herkenbaar? Dan ben je niet...
8 okt3 minuten om te lezen
bottom of page
